02157812

گواهینامه های NANUK

گواهینامه های NANUK

گواهینامه ها

کیف های صنعتی محافظتی NANUK

این صرفا یک یک ادعا نیست که کیف های محافظ NANUK بسیار مقاوم ساخته شده اند بلکه یک واقعیت است که با آزمایشاتی که در زیر به آن اشاره شده است که توسط یک آزمایشگاه مستقل انجام شده کاملا قابل اثبات است. پس از تجزیه و تحلیل دقیق ، به همه کیف های NANUK در هر بخش گواهی اعطا شده است.

ATA SPECIFICATION 300CATEGORY 1 IMPACT

کیف NANUK برای حداقل 100 سفر هوایی مناسب است. NANUK همچنین در برابر تأثیرات سنگین ایستادگی می کند. وقتی یک وزنه 6 کیلوگرمی از ارتفاع 0.5 متری به ضعیف ترین نقطه کیس سقوط کند ، آسیبی وارد نمی شود.

IP6X INGRESS PROTECTIONDUSTPROOF

کیف های NANUK صد درصد مقاوم در برابر گرد و غبار می باشد و به هیچ وجه امکان نفوذ را نمی دهد.

IPX7 INGRESS PROTECTION WATERPROOF

کیف NANUK را می توان برای مدت 30 دقیقه در حداکثر 1 متر آب غوطه ور کرد تا هیچ نوع نشت یا صدمه ای به آن وارد نشود.

MIL-STD-810FIMMERSION

کیف های نانوک در یک حوضچه آب به عمق ۱ متر به مدت ۱ ساعت غوطه ور میشوند. در این آزمایش کیس ها تا ۴۰ درجه فارنهایت از دما آب گرم تر میشوند. کیف های نانوک به راحتی در برابر شرایط سخت این تست مقاومت می کنند.

ASTM D-4169 DC-18RAINFALL

بارش شبیه سازی شده برای هر طرف کیف ۲۰ دقیقه و با سرعت ۱۰ سانتی متر در ساعت طول کشید. در طول آزمایش دوم ، باران با سرعت ۱۰ سانتی متر در ساعت می بارد در حالی که کیس ۱۸ درجه فارنهایت بالاتر از دمای آب گرم می شود. آزمایش دوم ۴ ساعت طول می کشد. هیچ آبی در آن راه پیدا نمی کند.

ASTM D-4169 DC-18 VIBRATION

این ارزیابی توانایی کیف های نانوک را برای مقاومت در برابر ضربات تکراری که ممکن است در هنگام حمل بار رخ دهد تعیین می کند. نانوک در برابر این آزمایش ویبریشن یا لرزش کاملا مقاوم است.

ASTM D-4169 DC-18 DROP TEST

برای تست سقوط، وزنه هایی از ۶.۸ تا ۳۱.۸ کیلوگرم در داخل کیف قرارداده شده و کیف از ارتفاعی نه کمتر از ۴۸ سانتیمتر سقوط می کند. وزنه ها بر اساس سایز کیف انتخاب میشوند.